کرکره مغازه

Wiki Article

درب اتوماتیک تلسکوپی برای مکان های تجاری، درمانی و تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن تاثیر به سزایی در زیباسازی محیط بر جای می گذارد.

کرکره برقی پارکینگ یکی از انواع کرکره های برقی است که امروزه به طور گسترده در ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شود.

در ساخت درب های نیمه اتومات کشویی، از سنسورهای حرکتی استفاده می شود.

کرکره برقی که یکی از پیشرفته ترین درب های اتوماتیک در ساختمان است رواج پیدا کرده که با استفاده از ریموت قابلیت کنترل باز و بسته شدن را دارد. کرکره برقی از تجهیزات مورد استفاده در ورودی پارکینگ و مغازه می باشد که به راحتی قابل کنترل است. اجزای اصلی کرکره برقی شامل موتور، تیغه های مختلف، ریل، محفظه، رول، ریموت، کنترل پنل و برق اضطراری می باشد. این درب ها در انواع مکان ها از جمله پارکینگ ها، فروشگاه ها، پنجره ها و حفاظ پشت درب های آپارتمان ها استفاده می شوند.

این درب ها عایق صدا هستند و برای برقراری آرامش در فضا مورد استفاده قرار می گیرند. تعمیر درب اتوماتیک باید به دست متخصصان این کار انجام شود.

درب اتوماتیک گردان یکی از زیباترین طراحی های این تجهیزات ساختمانی به شمار می رود که ساختار پیچیده و زیبایی دارد. این درب ها با حرکتی چرخشی باز و بسته می شوند.

در کنار هزینه های مختلفی که برای این محصولات در نظر گرفته می شوند، بی شک استفاده از آن ها مزایای بی شماری برای مشتریان به همراه می آورد. شما می توانید، این سیستم های اتوماتیک را برای کاهش ترافیک جمعیت در محیط به کار ببرید و با استفاده از آن ها از هوایی تمیز و تصفیه شده در محیط برخوردار شوید.

کرکره برقی درب ضد سرقت آپارتمان به دلیل ساختار محکم و سیستم ایمنی پیشرفته، امنیت بالایی ارائه می دهد.

شرکت ایمن پاد سپهر پس از چندین فقره اعزام نیرو به کشور سوئیس جهت آموزش سیستم های پیشرفته و همچنین دعوت از مهندسین خبره سوئیسی و ارتباط مداوم فنی و مهندسی، موفق به انتقال بخش مهمی از تکنولوژی ساخت درهای اتوماتیک به کشورمان ایران شد.

تیغه های قوس دار برای رول پیچ کرکره کوچک تر و تیغه های تخت برای رول پیچ کرکره برقی بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرد.

زمان مورد نیاز برای مراحل سفارش تا نصب درب رول آپ، بستگی به شرایط شرکت فروشنده و همچنین موقعیت جغرافیایی مشتری دارد. عموماً این فرآیند تا چند روز تا چند مشاهده رفرنس هفته طول می‌کشد.

کرکره برقی یک گزینه عالی برای کسانی است که خواهان راحتی و امنیت هستند. این کرکره ها از متریال باکیفیت ساخته شده اند که دوام و مقاومت در برابر عوامل جوی را تضمین می کند. آنها در اندازه ها و طرح های مختلف وجود دارند که آنها را برای انواع ساختمان ها اعم از مسکونی یا تجاری مناسب می کند. علاوه بر این، با استفاده از یک کنترل از راه دور کار با آنها آسان است، که آنها را برای افراد با تحرک محدود ایده آل می کند. اگر به دنبال افزایش امنیت و ظاهر ملک خود هستید، کرکره برقی ارزش توجه دارد.

موتورهای کرکره اتوماتیک در اکثر کشورها تولید می‌شوند. از جمله کشورهای سازنده این موتورها می‌توان به چین، آلمان، ایتالیا و کشورهای دیگر اشاره کرد.

شما می توانید، انواع این درب ها را در بازارهای فروش بیابید و هر یک را با طرح و مدل انتخابی سفارش دهید.

Report this wiki page